Volgers

zondag 14 oktober 2012

Christmas bunnies

Mijn voorraad kerstkaartjes groeit beetje bij beetje!  Toch zal ik er nog een heleboel moeten maken, zowel voor mezelf als op bestelling!
Dit plaatje vind ik echt schattig.  Ik gebruikte papier dat ik vorig jaar kocht bij Kruidvat, een tekststempel van Marianne Design, plakparels van bij Boekenvoordeel en een mal van Olba.

Met deze kaart neem ik deel aan volgende challenges:
- Friday sketch challenge: schets
- Totally gorjuss: traditional christmas colours
- 2 sisters challenge blog: anything goes
- De creatieve zebra: alles mag

6 opmerkingen:

  1. Wat een droppie, Natalie. Super leuk kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pretty card, lovely papers and really like the die cut leaves and cute characters. Thanks for joining us at Friday Sketch Challenge.
    Shirley xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a cute card. So nice design. I like the softness of colors and that rabbits are so cute. Thanks for sharing this adorable creation.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super card, great take on the sketch. Thanks for joining us this week @ Friday sketck challenge
    Happy Crafting
    Carole xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat slim om vast met je kerstkaarten te starten!
    Je kaart is mooi geworden.
    Ik vind de stans die je gebruikte ook erg gaaf.
    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging bij De Creatieve Zebra!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a cute image! Love how you're rotated the sketch. It looks great. Thanks for joining us at Friday Sketch Challenge this fortnight. Good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen