Volgers

donderdag 15 augustus 2013

T for Thank you

Vandaag gaat er weer een nieuwe uitdaging van start bij ABC Challenges.  De letter T staat ditmaal voor Thank you.

Er zijn weer leuke prijsjes te winnen:




 

 Ik gebruikte voor mijn kaart een digitale stempel van The Paper Shelter.  Deze kleurde ik opnieuw in met mijn copics.

Ik voegde ditmaal weinig embellishments toe.  Enkel wat plakpareltjes en een grote bloem ter vervanging van de bloem die op de stempel stond.

Met dit kaartje neem ik deel aan volgende uitdagingen:
- Addicted to stamps: wonderful wings
- Seems a little sketchy: schets
- Cards and scrap: 1 big flower

9 opmerkingen:

  1. Oh, dat lieve beertje! Schattig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Natalie, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a gorgeous card Natalie, beautiful..Hugs Lozzy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg schattig met die grote bloem in het handje van de prachtig ingekleurde beer. Je hebt ook mooi papier gebruikt. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card! The teddy bear is just adorable. Where did you get the butterfly paper? I'd like to get that if possible...?

    Thanks for joining us this week at Seems A Little Sketchy. I look forward to seeing more of your work in the future, please join us again.

    Lauri
    SALS-DT

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Lauri,
      The paper was in a pad from Daisy and Dandelion a few years ago. I don't know of Theo still sell it.

      Natalie

      Verwijderen
  6. Wat is dit een lief kaartje NAtalie.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart met een prachtige bloem erop.

    Bedankt voor je deelname deze week aan de uitdaging Van Card & Scrap.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig kaartje hoor. Leuk dat je meedoet bij cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen