Volgers

woensdag 30 oktober 2013

Stomme computer!

Toen ik gisteren mijn computer wou opstarten kreeg ik niet meer dan een zwart scherm.  Een post plaatsen op mijn blog werd dus heel moeilijk.  Aangezien we thuis ook een i-pad hebben, probeer ik het daar even mee.  Geweldig ding, maar om te typen vind ik het maar niets...

Gisteren ging er een nieuwe uitdaging van start bij cards und more, een leuke schets deze keer.  Als gastdesigner maakte ik het volgende kaartje.

Nu maar hopen dat mijn pc snel gemaakt is, of er een nieuwe staat.  Mijn vriend en ik maakten ooit een afspraak: wanneer de pc het begeeft, gooien we dat grote ding eruit en kopen we een laptop in de plaats.  Onze bureauruimte zou dan mijn hobbykamer worden.  Is het erg dat ik nu stiekem hoop op die hobbykamer?





Met dit kaartje neem ik deel aan volgende uitdagingen:

11 opmerkingen:

  1. prachtige kaart.
    Ik mopper ook de gehele tijd omdat als je bij je volgers langs wilt de leeslijst iedere keer vast staat en als je typt niet gelijk de tekst ziet.
    (dacht eerst dat het aan de muis lag, maar hij doet het gewoon behalve op het blog dan)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Natalie wat is je kaart schitterend, ik vind hem een partij mooi. Echt een toppertje. En nu maar hopen dat je computer niet meer gemaakt kan worden ;-)
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a beautiful creation! Thanks for playing at Creative Inspirations in our bingo theme! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card, Natalie. Love the colour scheme and your colouring is fabulous. This Tilda is one of my favorites. Very lovely DP's you have and terrific snowflake diecuts.
    Thanks for sharing your card with us at the Magnolia-licious Challenge.
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart! Ik vind het een geweldige kleuren combinatie wat je hebt gebruikt! Thanks for joining us at DCD this week!
    Gerda
    http://cardscreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Delightful! I love the sentiment very much. The colors you used are perfect for Winter! Thank you so much for joining the current challenge at the Magnolia-licious Challenge Blog, and good luck to you!

    XO,
    Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card Natalie, beautiful colouring and design. I love this sweet Tilda and your pretty frantage. Thank you for sharing this with us over at Magnolia-licious Challenge. Good luck in the draw.
    Hugs Suzi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful coloring and lovely card. Thanks for joining us at Magnolia-licious Challenge and hope to see you again :o)
    Hugs,
    Cabio

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card, Natalie. Beautifully colored and fantastic muted purple hues. Thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias.
    Hugz,
    Cathy Lee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous card love these gorgeous colours, they are one of my fave colours.
    Thank you for playing along with us at Midweek Magnolia's, hope to see you again.

    Lotsa hugs Vicky xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a beautiful card, thank you for sharing it with us at Midweek Magnolias 'Lots of layers' Challenge.
    Teresa x

    BeantwoordenVerwijderen