Volgers

zondag 4 mei 2014

Joy stempellinnen

Een tijdje geleden had ik een copicdagje met enkele vriendinnen.  Ik kleurde er deze geweldige Gorjuss-stempel in, voor de eerste keer op stempellinnen.  Hoewel het een totaal andere manier van kleuren is dan op papier, vind ik het ook ontzettend leuk.  Ik schrok ervan dat de kleuren toch mooi in elkaar kunnen blenden.
Gebruikte materialen:
  • stempel Gorjuss
  • copics
  • stempellinnen
  • memento
  • design papier Authentique: flourishes
  • filmstrip EK
  • tekststempel Whimsy
  • bloempjes en knoopjes uit eigen voorraad
  • plakparels: Action
  • vlinders Prima
  • embossingpoeder


3 opmerkingen:

  1. Dit kleurwerk ziet er heel anders uit dan op papier, maar ook heel mooi. Je zou niet zeggen dat je het voor de eerste keer doet, prachtig resultaat! Ik vind je vorige twee kaartjes ook erg mooi, ik had ze gemist. Fijne zondag. Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Natalie, heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nathalie,

    Supermooi kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen