Volgers

zaterdag 5 juli 2014

mannenkaartje

Een tijdje geleden zag ik een leuke vorm voor een kaart in mijn favoriete hobbywinkel: Cart and scrap art in Emblem.  Ik besloot het idee te gebruiken en er een mannenkaart mee te maken.  Mannenkaarten vind ik altijd heel moeilijk, maar deze vind ik echt leuk geworden.

Voor het midden gebruikte ik een snijbestand van de silhouette store.



Materialen
  • cardstock: American Crafts
  • design papier: Bo Bunny: Mama Razzi
  • bestand Silhouette store

3 opmerkingen:

  1. Je hebt hele mooie kaarten geplaatst Natalie! Lieve groetjes en nog een fijne zondag, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Natalie
    mooi en leuk kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nathalie,

    Super leuk gedaan. Mooie frisse kleuren. Tof.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen