Volgers

vrijdag 31 oktober 2014

Lief Klein Konijntje

Hallo allemaal

vandaag een kaartje dat ik een hele tijd geleden maakte, maar nog niet heb laten zien.  De volgers die me persoonlijk kennen weten dat ik gek ben op konijntjes.  Ik heb thuis een hangoortje rondhuppelen waar ik ontzettend veel knuffeltjes van krijg!






Toen ik dit stempeltje bij Cart 'n Scrap Art in Emblem zag, kon ik het niet weerstaan.  Naar goede gewoonte kleurde ik het in met mijn copics.


Voor de kaart gebruikte ik de collectie 'Flourishes' van Authentique.  Deze lijn biedt zo'n mooie kleurtjes!
De bloempjeskader rond de stempel is een mal van Tattered Lace.



De plakpareltjes en het hartje maakte ik samen met mijn hobbymaatje Els met de Melting Pot.

Mijn vakantie zit er bijna op.  Ik heb al heel wat hobbyplezier beleefd.  Geniet zeker van jullie weekend!

3 opmerkingen:

  1. prachtige kaart en toevallig ben ik vandaag ook weer overstag gegaan en hebben mijn kinderen dus ook een lieve hangoor gekregen.
    Hopen dat deze net zo oud wordt als mijn eerste, want die was meer dan 12 jaar oud.
    Heb een grijs/witte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Natalie
    superleuk en mooi kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen