Volgers

woensdag 25 september 2013

Magnolia Event

Ongeveer 2 weken geleden ging ik naar het Magnolia Event in mijn favoriete hobbywinkel: Cart 'n scrap art in Emblem.  Het design team had enkele prachtige voorbeelden gemaakt!
We kregen een pakketje met allerlei papiertjes, stempels, bloempjes, lintjes,...  Hiermee konden we dan de kaartjes van het team namaken of onze eigen fantasie volgen.

Wat mijn kaarten betreft ben ik een trage werker...  Ik blijf maar denken over de lay-out, kleuren, stansen,...  Daardoor kon ik die dag maar 1 kaartje maken.




Benodigde materialen:
  • Stempel en papier: Magnolia
  • mallen:
    vlinderrand van Joy
    floral ovals van Spellbinders
    hekje van Magnolia
    doily lace pons van Martha Steward (die ik ook tijdens het event kocht)
  • bloempjes uit eigen voorraad
  • plakparels
  • lintje
Uitdagingen waaraan ik deelneem:

6 opmerkingen:

  1. Beautiful card Natalie !
    Thanks for joining us at Fashionista Magnolia and more challenge.
    Hope to see you soon ... and good luck!
    Luv,
    Christy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Natalie,
    your card is gorgeous. The colors are wonderful and your style is unique.

    Hope you enjoyed your weekend?
    We announced our new GD last week...think, you did not see that? It is YOU :)
    http://cardsundmore-challengeblog.blogspot.com/2013/09/neue-gastdesigner-new-guestdesigner.html
    Can you please contact me?

    Love, Dunja x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaart en mooi van kleur.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Maar wél 'n heel mooi kaartje! Ik ben ook langzaam met kaartjes maken, blij dat ik dat bij jou ook lees, herkenning! Het gaat erom dat je een mooi eindresultaat krijgt en er heerlijk aan hebt zitten knutselen toch? Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen