Volgers

zondag 1 september 2013

U for Unlimited

Vandaag gaat er een nieuwe uitdaging van start bij The ABC Challenge blog.  Ditmaal een hele makkelijke!  U for Unlimited, dus alles mag. 
Dit is onze geweldige sponsor:
 

Ik maakte ditmaal een kaartje voor Finne.  Haar mama is een collega van me en ze wou een speciaal kaartje voor de 6e verjaardag van haar dochter.

 Copics:
  • huid: E50 - E51 - E21
  • wangen: R20
  • haren: E40 - E41 - E42 - E43 - E44
  • kleding: RV91 - RV93 - RV95
  • schoenen: E41 - E42 - E43
  • kousen en achtergrond: W1 - W0 - blender
  • grond: W5 - W3 - W1



 Materiaal:
  • stempel Magnolia
  • Memento: Rich cocoa
  • mallen:
    • Spellbinders: Floral ovals
    • Joy: vlinderrand
    • Joy: vlaggetjes
    • Joy: letters
    • Spellbinders: ovalen
  • touw
  • kant
  • plakparels: Action
  • tekst: internet
  • bloempjes uit eigen voorraad
  • stickels
  • bedel
Challenges waaraan ik deelneem:

18 opmerkingen:

  1. Your creation is just adorable...wonderful colours and lovely details :0)))

    Thanks for plaing with us at Magnolia Mania this time ;0)

    Hugs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful! Love all the violette!thanks for Playing with us at magnolia mania!
    Hugs Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje en geweldig dat je met CCT meedoet!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Natalie, ik vind het een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Natalie
    je hebt een prachtige kaart gemaakt, met héle mooie kleuren en een héél lief stempeltje.
    Dank je wel voor het meedoen aan Nadia's challenge.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een heel mooi kaartje Natalie.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart hoor en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge.
    Grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card Natalie..Hugs Lozzy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nathalie, ik vind je kaart prachtig! Mooie kleuren heb je gebruikt. Leuk dat je meedoet bij Nadia's challenge. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card!!! Thank you so much for joining us in the fun with the lovely lace challenge at MDUC this week.
    hugs...........

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart met een prahtige design. leuk gedaan met het label met vers! Bedankt voor je deelname bij ATSC, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Cute card! Thanks for playing along with us at MDUC this week.
    Hug, Janne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Natalie,
    Door de challenge bij Scr@p-Cards, kwam ik op je blog terecht en je stijlvolle kaartje vond ik zo mooi, dat ik even gezellig door je blog heen hebt gescrold. Prachtige dingen heb ik gezien en ga je dan ook meteen volgen, want daar wil ik nog veel meer van zien.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. very darling and nice shading hun!
    Thanks for creating for us at Simply Magnolia!
    Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit een mooie ne vrolijk kaartje, heel mooi gedaan. Bedankt voor het meedoen met Nadia's challenge. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart zeg, en wat leuk dat je met ons meedoet met TFMC, ik wens je veel succes liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen