Volgers

donderdag 14 november 2013

Baby it's cold outside

Deze week ging er een nieuwe uitdaging van start bij Cards und more met als thema: Baby, it's cold outside.
Als gastdesigner maakte ik het volgende kaartje.
 Ik koos voor deze digi van Saturated canary, deze past perfect bij het thema!
 De sneeuwsterren zijn een die van Joy!  Ik bewerkte ze met distress-inkt en voegde nog een plakpareltje van Action toe.
 Op dit leuke hekje van Magnolia bracht ik wat sneeuw aan.  Dit geeft toch weer een leuk effect!
Dit leuke stempeltje matte ik op een mal van Spellbinders.
Met deze kaart neem ik deel aan de uitdaging bij ABC Christmas Challenges: W for Winter wishes en CLP Challenge blog (schets).

4 opmerkingen:

  1. PRAChtige kaart, Natalie. Dat afdrukje heb je heel mooi ingekleurd. Helemaal top.
    Leuk dat je meedoet met ABC Christmas Challenge. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So beautiful in blue! So glad you joined us for our Winter Wishes challenge at ABC Christmas Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen