Volgers

woensdag 27 november 2013

Kerstdoosje

De nieuwe uitdaging bij Cards und More luidt: advent- of kerstdecoratie.  Hiervoor maakte ik het volgende doosje:


Ik zag dit soort doosje bij een scrapmaatje en was helemaal verkocht.  Deze uitdaging was perfect om er nog eentje te maken!  Ik ging aan de slag met een vintagevel van Nellie Snellen en papier van Maja Design.  Je ziet ook mallen van Spellbinders, Joy en Memory Box.  Ik heb de randjes van het designpapier bewerkt met distress inkt en geborduurd.  Het leuke ponponlintje zorgt weer voor een leuk accentje.

Challenges waaraan ik deelneem:

8 opmerkingen:

  1. Hi Natalie,
    Beautiful & elegant box; a great take on our Inspiration Collage. Thanks for joining us at LLC for our Christmas challenge.

    Hugz, Sandy
    Owner & Operator @ Live & Love Crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig doosje, Natalie, erg mooi gemaakt!
    Gezellig dat je mee doet met deze uitdaging bij Cards & Scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natalie, heel mooi materiaal gebruikt en prachtig gemaakt! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Absolutely beautiful and I love the vintage colours you've used they work really well with the image you've chosen for the box. Thank you for joining us at BMD. Good Luck xoxoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig winters doosje!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards&Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Truly gorjuss, amazing project! So glad you joined us for our Christmas Time challenge at Creatalicious!

    BeantwoordenVerwijderen