Volgers

zondag 8 december 2013

Christmas cuddles

Op 1 december ging er een nieuwe uitdaging van start bij ABC Challenges.  We hadden het hele alfabet doorlopen en begonnen ditmaal terug bij de A: Almost christmas.

Door de drukte van de laatste weken had ik mijn kaartje niet op tijd klaar (shame on me!).  Daarom kan ik het dus vandaag posten.  Onze sponsor deze week is 'The paper shelter'.  Hun kerstdigi's zijn zo geweldig!  Het was moeilijk om te kiezen welke ik zou gebruiken.  Uiteindelijk koos ik toch voor de Kerstman samen met Rudolf.  Om Rudolf zijn rode neus nog wat extra in de verf te zetten, gebruikte ik glossy accent.



Gebruikte materialen:
  • digitale stempel: The paper shelter
  • ingekleurd met copics
  • papier: Maja Design (Vintage Winter)
  • snow marker
  • glossy accent
  • liquid pearls
  • stickles
  • embossing poeder
  • mal: rand Joy
  • bloemen uit eigen voorraad
  • plakparels Action
 Challenges waaraan ik deelneem:

6 opmerkingen:

  1. hoi Natalie
    wat een leuk plaatje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Natalie, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card and a delightful fun image.
    Thank you for joining the Winter Wonderland 'Embossing' challenge and good luck x Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gorgeous embossing and a great entry to our Winter Wonderland Challenge
    Hugs Kate xx
    PS I have new candy if you are interested :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh die is leuk geworden! Ik dacht al, die had ik nog niet gezien in de voorbeeldenlijst! Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Natalie,

    Ik zag net dat je in de top3 gekomen bent bij Winter Wonderland en zo ben ik op je blog terecht gekomen om te zien welke prachtige stempel je in je kaart had verwerkt.
    Wat is die leuk zeg en je hebt er zo'n supermooie kaart mee gemaakt.
    Daarnaast zag ik dat je net als ik van België bent, ook leuk om iemand uit ons landje op blog tegen te komen.
    'k Ga je blijven volgen hoor en 'k heb me meteen al bij je volgertjes geplaatst.
    Tot later.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen