Volgers

zondag 29 december 2013

Merry Christmas!

Allereerst wil ik al mijn volgers prettige feestdagen wensen!  Ik hoop dat jullie een geweldig kerstfeest achter de rug hebben en dat 2014 jullie veel mooie momenten mag opleveren.

Hoewel ik al enkele weken geen nieuw bericht geplaatst heb, zit ik allesbehalve stil.  Ik maakte al enkele kaartjes voor design teams, deze kan ik jullie helaas nog niet laten zien.  Morgen staat er een crop gepland bij een scrapmaatje en ook donderdag ga ik samen met enkele dames aan de knutsel.

Mijn vriend vroeg me op de valreep nog om een kerstkaartje te maken.  Aangezien het snel klaar moest zijn, koos ik om te werken met een vintage-plaatje.


Met dit kaartje neem ik deel aan volgende uitdagingen:
- Kaartjes inspiratie: Kerst
- Crafty Hazelnut's christmas: anything goes
- De creatieve zebra: kerst


6 opmerkingen:

  1. hoi Nathalie
    mooi kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi kaartje.

    Voor jouw ook een prettige einde jaar. Goed feesten een goede gezondheid en veel craftplezier. Tot donderdag.


    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart .
    Ook voor jou een prettig eind jaar en een gelukkig nieuw jaar
    Groetjes Ann
    Tot donderdag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige vintage kerstkaart!
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van de Creatieve Zebra!

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart. Leuk dat je meedoet met de challenge bij KIC.
    groetjes Ine
    http://creaine-challenges.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Ik vind hem heel mooi en zo prachtig bij elkaar gecombineerd. Leuk dat je meedoet met de challenge van KIC. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen