Volgers

woensdag 1 januari 2014

ABC Challenges: C is for Colourful

Allereest wil ik mijn volgers een gelukkig nieuwjaar wensen.  Ik hoop dat het nieuwe jaar geweldige dingen voor jullie in petto heeft.

Op deze 1e dag van 2014 gaat er een nieuwe challenge van start bij ABC Challenges: C for colourful.  Je kan er een prachtige prijs mee winnen:
 

Ik ging aan de slag met mijn allereerste Bestie: Tina Tatter.  Ik vond het een moeilijke, maar ontzettend leuke stempel om in te kleuren.  Ik ging er helemaal in op.  Zo hard zelfs, dat ik een vergat om véél kleuren te gebruiken!

Om het kleurwerk in het oog te laten springen, hield ik de rest van de kaart behoorlijk rustig.


Uitdagingen:
  • Cute card thursday: anything goes

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig gekleurd kaartje. Een geweldig, gezond en creatief 2014 gewenst! Liefs, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje en de beste wensen voor het nieuwe jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Natalie
    mooi lief kaartje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen