Volgers

woensdag 15 januari 2014

Let it snow!

Wat een weer bromde de beer...
Hoewel ik geen winterpersoon ben, en de koude echt verschrikkelijk vind, is dit weer ook absoluut niets voor mij!  Ik ben het, zoals de meesten (hoop ik) wel beu ondertussen.  Laat het maar even vriezen zodat nadien de lente kan beginnen!

Vandaag start er opnieuw een uitdaging bij The ABC Challenge: D for dazzle.  Laat de glitters maar komen!  We hebben weer een leuke sponsor:
 Ik ging aan de slag met een digitale stempel van hen en dit is het geworden.  De foto's zijn nogal donker, nog zo'n nadeel van dit weertje...


Materiaal
  • Design papier: Bo Bunny
  • stempel: Pink gem designs
  • tekstballon: Joy
  • Tekststempel: Marianne design
  • copics
  • bloempje uit eigen voorraad
  • stickles
  • diamantjes
  • sneeuwstift
  • distress inkt
  • knoopjes uit eigen voorraad
 Challenges waaraan ik deelneem:

8 opmerkingen:

  1. This is absolutely gorgeous Natalie. I love the soft colour and the image is adorable. Love all the detail you have added too.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supermooie kaart Natalie, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Natalie
    mooi kaartje
    leuke kleurtjes en een schattig plaatje
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your colour combo for this super cute Christmas card, Natalie....sweet image.
    Thank you for playing along with us at the ABC Christmas Challenge this time.
    Dorte x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card, love your layout and soft colours, thanks for joining us at Creative Inspirations, hugs, Sarah x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a pretty snowy card!
    Thank you for playing with us at Card Mania Challenges!
    Smiles, Kaly

    BeantwoordenVerwijderen