Volgers

zondag 5 januari 2014

Spinnerkaart

Deze week sprak ik af met enkele knutselkaartjes om samen een spinnerkaart te maken.  Ik had een voorbeeld gezien op het Cards and Scrap challengeblog en had meteen zin om dit ook eens te maken.

Bij een spinnerkaart heb je een vakje waar een cirkel achter zit.  Door de cirkel rond te draaien, komt er een andere tekst tevoorschijn.  Op mijn cirkel staan 3 teksten.  Je kan het vakje natuurlijk ook kleiner maken, zodat er meer teksten op je cirkel kunnen.
Ik heb me weer ontzettend geamuseerd met het maken van deze kaart.  Aangezien je dit soort kaarten voor alle gelegenheden kan maken, ben ik zeker van plan nog een keertje een spinnerkaart te maken.




Materialen:
  •  papier: Maja design
  • stempel: Magnolia
  • distress inkt
  • tekststempels Marianne design
  • postzegeltje: Whimsy (+ embossingpoeder)
  • bloemen uit eigen voorraad
  • metalen hoekje: Scrap-Unlimited
  • doilie-pons: Martha Steward
  • plakpareltjes: Action
Uitdagingen:

6 opmerkingen:

  1. Wat een supermooi kaartje Natalie, ik vind hem helemaal schitterend.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje!! Leuk dat je meedoet bij Cards&Scrap!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hoi
    Super leuk om er een spinnerkaart van te maken .
    Hij ziet er erg mooi uit.
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij het Cards&Scrap Blog
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuke spinnerkaart heb je gemaakt Natalie!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a fab spinner card! I love the design and colours you have used. Thank you for joining us at Marvelous Magnolia, good luck and I hope you will join us in the next challenge.
    Hugs
    Gina x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Briljant idee om er een spinnerkaart van te maken voor Cards&Scrap! Erg originele invulling van de challenge! Erg leuk dat je met ons meedoet deze week, groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen