Volgers

zondag 2 februari 2014

Kiekeboe!

Gisteren ging er een nieuwe uitdaging van start bij ABC Challenge.  Aangezien ik een geweldige workshop volgde, had ik niet de tijd mijn kaart te plaatsen.
De uitdaging luidt: E for Embellish: gebruik 3 of meer verschillende embellishments.

Zoals anders hebben we weer 2 fantastische sponsors:





 
 

Ik ging voor de allereerste keer aan de slag met een stempel van Kenny K: Bow (adult).  Deze stempel is echt fantastisch!  Ik koos ervoor om eens iets anders te doen en stak de stempel in 'zakje'.  Pas als je het afdrukje naar boven schuift, zie je hem volledig.  Ik ben er helemaal tevreden over!




 Gebruikte materialen:
  • stempel Kenny K: Bow (adult)
  • copics
  • papier: Maja Design
  • embossingpoeder
  • plakparels Action
  • bloempjes uit eigen voorraad
  • Tekststempel: Joy
  • letters: Whimsy
  • lintje
Uitdagingen:

6 opmerkingen:

  1. Oh wauw wat is die super Natalie, ik vind je kaart helemaal geweldig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Nathalie,

    Wat een schitterende kaart. Super mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a gorgeous creation! Thanks for playing at Creative Inspirations! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel verrassend en erg mooi gemaakt! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a super idea to do this with the image with your design... thanks for sharing withus at crafty catz Anything Goes week your card is fabulous x carol

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige kaart heb je gemaakt zeg! Bedankt voor je deelname aan de challenge van DCZ en veel succes!
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen