Volgers

zaterdag 15 februari 2014

Schelpenkaartje

Goeiemorgen!

Het is weekend en ik ben van plan om (naast mijn werk voor school) veel in mijn hobbykamertje door te brengen!
Voor ik mijn creativiteit de vrije loop laat, wil ik jullie eerst dit kaartje tonen.  De uitdaging bij ABC Challenges luidt: F for flowers.  We hebben weer een geweldige sponsor:

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEit95KVtZ8JCTuJ-SDlxZVSBgDwP4AA6yn1RVDBkdZifcXHHikw3cGv8x5JmRXeWdyfPxZ5P8eAsR5kQnaa0v5U8EcfNe9fURKF6lDXGkeG-vCtC6-54TFMsp4Ov0wMiwcmTadHrjNCuxE/s1600/$25GiftCertificate.jpg 

Ik ging deze keer aan de slag met een stempel van Whimsy, eentje van Sylvia Zet: Goldie.  Ze is fantastisch om in te kleuren!




Gebruikte materialen:
  • stempel: Goldie van Whimsy
  • copics:
  • papier: Authentique 'Flourish collection'
  • stukje kant
  • bedel
  • bloempjes uit eigen voorraad
  • plakparels Action
  • schelpjes van decoratiemateriaal
  • stickles
  • glossy accents
  • embossingpoeder met glitter
Uitdagingen:

5 opmerkingen:

  1. Hoi Natalie
    mooi kaartje leuk gedaan
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous card Natalie, I love the cute image with all the beautiful embellishments.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Natalie, a really beautiful card, love your colouring and your card design. hugs Shirleyxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow beautiful, gorgeous colors.
    Caroline x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Natalie!
    You were the most voted and won Creatalicious Challenges, congratulations!!
    Please, send me an e-mail and I'll let you know how to collect your prize!
    Kisses,
    Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen