Volgers

woensdag 5 februari 2014

Mannenkaartje

Enkele maanden geleden kreeg ik de kans om als gastdesigner aan de slag te gaan bij Cards un More Challengeblog.  Deze periode was vorige maand afgelopen. 
Tot mijn verbazing kreeg ik een mailtje met de vraag of ik vast in hun design team wou blijven.  En natuurlijk wil ik dat!

Dit is dus mijn eerste kaartje als lid van hun design team.  De uitdaging luidt: een mannenkaart.  Net zoals velen onder ons, vind ik dit ook ontzettend moeilijk.  Ik mocht een stempel lenen van een knutselmaatje en ging aan de slag.  Het wijnlabel vond ik een leuk extraatje.


 



3 opmerkingen:

  1. Hoi Nathalie,

    Kei mooi gemaakt. DP is schitterend.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je DT-plekje Natalie en wat heb je dit prachtig gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat! Dit heb je heel erg mooi gemaakt! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen