Volgers

dinsdag 4 maart 2014

25 jaar getrouwd

Goeiemiddag!

Wat heb ik al genoten van mijn vakantie: een keer afspreken met vriendinnen, scrappen en tussendoor een beetje huishoudelijk werk en schoolwerk: zalig!

Dit kaartje maakte ik vorig weekend voor het Cards und More Challengeblog.  De uitdaging is er: naaien.  Mijn schoonzus had me gevraagd om een kaartje voor een jubileum te maken en dat was natuurlijk een ideale combinatie!



Gebruikte materialen:
  • stempel: Joy
  • copics
  • tekststempel: Joy
  • papier: Maja Design
  • frantage rondom de vlinder
  • vlindermal: Joy
  • cijfers: gesneden met de silhouette
  • bloemen, pinnen en hoekje uit eigen voorraad
  • plakparels: action
Uitdagingen:

9 opmerkingen:

  1. Genoeg vlekken en spatten te zien, mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige zilverachtige spatjes! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning card, so very beautiful. Thanks for joining in the Hobbycutz challenge x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card Natalie, and I love the design and the colour choice, hugs Shirleyxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastische uitwerking van de opdracht, heel subtiele spatjes heb je gebruikt. Bedankt voor je deelname aan DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Natalie
    leuk kaartje, het brengt me op een idee
    ik moet een kaartje maken voor 50j getrouwd
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is beautiful, the butterflies are beautifully coloured. Thanks for sharing with us at Hobbycutz, good luck. Susan x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card Natalie, and I love the design and the colour choice.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Natalie, love your card its beautifully coloured and your card design is gorgeous. hugs Shirleyxxxx

    BeantwoordenVerwijderen