Volgers

zaterdag 15 maart 2014

H for hair

Vandaag gaat de nieuwe challenge van start bij The ABC Challenge blog.  Deze kaart luidt de uitdaging H for hair.
Ik ging nog eerst naar de opendeurdag van mijn favoriete hobbywinkel en werkte nadien mijn kaartje af.
Net zoals altijd, hebben we een geweldige sponsor:
 

Aangezien mijn petekindje binnenkort jarig is, combineerde ik deze uitdaging met een kaartje voor haar.


 Gebruikte materialen
  • stempel: Magnolia
  • copics
  • design papier: Authentique: Flourishes
  • vlaggenlijn + letters: Joy!
  • bloempjes uit eigen voorraad
  • doily
  • glossy accent
 Challenges

7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Natalie, ook heel mooi ingekleurd! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Natalie
    mooi kaartje lieve kleurtjes
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous Natalie. Love the colours, paper, very cute image and your lovely colouring and all your embellishments. Just lovely.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! What a beautiful card, I love your colouring and layout. I bet your god child will love her card, I love the glossy accents on your balloon too, thank you for sharing your creativity with us at Fashionista and good luck.
    Cuddles Jay

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is beautiful Natalie, I love the cute image and layout.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Natalie, love your gorgeous card, the colouring is fabulous as is your card design. hugs Shirleyxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen