Volgers

donderdag 9 augustus 2012

Geboortekaartjes



Hier ben ik dan met de allereerste kaartjes op mijn blog!
Mijn neef en zijn vrouw verwachten deze maand hun tweede dochtertje.  Ik ben alvast aan het knutselen gegaan en hun kaartje ligt klaar!  Aangezien een collega in september haar derde kindje verwacht, heb ik ineens verdergewerkt!
Beide kaartjes zijn gemaakt met prentjes van Mylo & friends.  De roze kaart is gemaakt met papier van Hawthorn & bramble.  Voor de andere kaart gebruikte ik papier van Echo park, de collectie Summer Days.  Het groene lint is van Vivant. 
Nu nog wachten op het leuke nieuws en ik kan mijn kaarten afgeven!

3 opmerkingen:

  1. Super leuke kaarten.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke geboortekaartjes, Natalie! Enig, die Mylo plaatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaartjes.
    leuk dat je meedoet aan de challenge bij Ge-We!
    we zien je graag weer een keertje terug!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen