Volgers

zondag 19 augustus 2012

Summer time!

Toen ik gisteren op internet ideetjes zocht, vond ik deze vorm.  Als ik nieuwe vormen probeer, vind ik het belangrijk dat ze toch in een enveloppe passen.  Geen probleem dus met deze kaart!  Het leuke eraan is dat je een waardebon of briefje kan stoppen in het vakje onderaan.
Ik heb gekozen voor een prent en papier van Forever Friends.  Zomerse kleurtjes, ideaal bij deze temperaturen!  Op het stuk onderaan heb ik gebruik gemaakt van een randpons en nog een beetje op geborduurd.
Ik heb de kaart ook gebruikt om deel te nemen aan de uitdaging van ScrapKaartChallenge.  Het thema deze keer is: Wat jij wil!



3 opmerkingen:

  1. Leuk hoor, bedankt voor je deelname bij ScrapKaart Challenge.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart is het geworden!
    Bedankt voor je deelname bij ScrapKaartChallenge!

    Groetjes,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart leuk dat je meedoet aan de challenge :)

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen