Volgers

zaterdag 25 augustus 2012

Winter Wonderland

Mijn allereerste kerstkaart op m'n blog!Aangezien de weken voor Kerstmis zo druk zijn, kan je er niet vroeg genoeg aan beginnen.
Ik heb opnieuw een plaatje van Mylo & Friends gebruikt.  Ik vind ze echt superschattig!  Het gebruikte papier komt uit de Winter Wonderland collectie van Me to you en de stempel van Daisy & Dandelion.
Met deze kaart neem ik deel aan de Challenge van Sentimental Sundays met als thema Banners/Pennants en de Challenge van Crealing met als thema Kerst.

3 opmerkingen:

  1. Gorgeous Xmas card!!! I really need to get started on mine. Thank you for taking part in our "Banner/Pennants" challenge over at Sentimental Sundays. We really enjoyed your entry.

    Hugs,
    Calypso

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely adorable holiday card! Thanks for joining us at Sentimental Sundays!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super gaaf ! Bedankt voor het meedoen bij de Crealing challenge. Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen