Volgers

zondag 2 september 2012

Birthday calories



De laatste tijd dacht ik er (héél veel) aan om me een cuttlebug of Bigshot machine aan te schaffen.  Toen mijn vriend me vertelde dat hij me zo'n toestel wel cadeau wilde doen twijfelde ik natuurlijk geen seconde.  Bij Cart 'n scrapart raadden ze me aan om een Bigshot te nemen.  Ik kocht er meteen enkele leuke vormpjes bij.  Dit is de eerste kaart waarbij ik men aanwinst gebruikt heb!
De prenten en het papier zijn van de collectie Party Bag van Forever Friends.  Ik werkte de kaart af met bloempjes van Boeketmobiel, parels en een vilten lint van Actioin en dan uiteraard mijn nieuwe Magnolia doohickey die ik kocht bij Cart 'n scrap art.  De stempel kocht ik op de knotsgekke kaartenbeurs.

Met deze kaart neem ik deel aan volgende Challenge:
Nadia's Challenge blog met als uitdaging: Zoetigheid

3 opmerkingen:

  1. Een super leuke en mooie kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig....wat een prachtig kaartje! En de tekst is ook zooo leuk!!!
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig en lief kaartje. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge.

    BeantwoordenVerwijderen