Volgers

zondag 9 september 2012

Laat het buiten maar plensen!

Wat raar om deze titel te typen wanneer het buiten 25°C is!  Maar dat was nee eenmaal de uitdaging bij 'Elke kaart een feestje'.  Je moest hun schets volgen met als optie 'Laat het buiten maar plensen'. 

Ik heb men map er eens bijgenomen en vond dit plaatje van Winnie de Pooh.  Het papier waarmee ik aan de slag ging, heb ik op de Knotsgekke kaartenbeurs gekocht bij de stand van Boekenvoordeel.  Ook de brads heb ik er gekocht.  De gebruikte swirl is van Joy crafts.

Ik heb de foto helaas genomen toen het reeds donker begon te worden.  Langer kon ik niet wachten aangezien de challenge morgen ten einde loopt.

Hoewel ik het leuk vond om rond dit thema te werken, hoop ik toch dat de weergoden ons nog even van de zon laten genieten!


4 opmerkingen:

  1. Wat een grappig kaartje. Leuk gedaan. Groetjes en succes bij de uitdaging, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww, Winnie is lekker aan het spetteren!!
    Schitterende kaart geworden.
    Heel erg leuk dat je meedoet met de challenge van EKEF.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen