Volgers

zondag 16 september 2012

Vilt

Na een zware werkweek heb ik in het weekend toch wat tijd gevonden om te knutselen.  Ik probeer toch om elk weekend minstens 1 kerstkaart te maken.  Voor deze kaart gebruikte ik een schets van Sketch Saturday.

Materiaal
prentje dat ik nog in mijn map vond
papier: enkele jaren geleden gekocht bij Kruidvat
vilten rendier: Vivant
splitpennen: Boekenvoordeel
touw: Action

Challenges waaraan ik deelneem:
Sketch Saturdag: schets
Elke kaart een feestje: gebruik vilt op je kaart

3 opmerkingen:

  1. Dat is een lief en sfeervol kerstkaartje, Natalie.
    Heel mooi en feestelijk met dat rendier.
    Leuk dat je meedoet met EKEF.
    Groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig konijntje met die sterren in haar oren, leuk vilten rendier ook.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    p.s. Zou je de woordverificatie uit willen zetten? Dat scheelt ons veel tijd bij het achterlaten van een reactie.

    BeantwoordenVerwijderen