Volgers

vrijdag 28 december 2012

3e zwangerschapskaart

Wat kan zo'n vakantie goed doen!  Ik heb hier in huis al enkele muren geschilderd maar heb natuurlijk ook al veel aan mijn hobbytafel gezeten!

Deze Saturated Canary heb ik met dezelfde kleuren ingekleurd als de vorige kaart omdat ik deze nu eenmaal supermooi bij het prentje passen.


 Toch koos ik voor een totaal andere kaart.  Ik maakte een easelkaart die je nog een keertje extra kan openen.


Het papier is van My minds Eye: Lime twist.  Niet echt winterse kleuren maar zo vrolijk!  Onderaan gebruikte ik nog een mal van Marianne Design. 





Het stempeltje is opnieuw van Nicole Verkooijen.  Aangezien dit mijn enige stempel voor een zwangerschap is, was de keuze snel gemaakt!
Ik ben echt blij met het resultaat.  Hopelijk vinden jullie ze ook mooi!


Met deze kaart neem ik deel aan volgende challenges:
- Winter Wonderland: New beginnings
- Ge We Hobbychallenge: Bingo (Diagonaal: Stempel - tekst - stans)


 

4 opmerkingen:

  1. oh this is just wonderful thank you for joining us at the Winter Wonderland so quickly this time around
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi geworden Natalie, mijn complimenten hoor.
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij ge-we.

    Gr.Thea
    DT challengeblog ge-we

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh this is sweet - love the colours
    Thanks for joining us at Winter Wonderland this week
    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en geweldig mooi ingekleurd.

    Gezellig dat je meedoet bij GeWe.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen