Volgers

maandag 24 december 2012

Zwangerschap

Mijn schoonzus vroeg me vorige week om 3 zwangerschapskaartjes te maken.  Ik ging meteen op zoek naar een bijpassende stempel en vond er een superleuke van Saturated Canary.  2 van de 3 kaartjes zijn al klaar!  Voor de eerste kaart maakte ik gebruik van papier van Miss Caroline.  De stempel is natuurlijk weer ingekleurd met mijn Copics.  Wat zijn die haren toch moeilijk!






Voor de tweede kaart gebruikte ik papier van Maja Design.  Ik heb ook men swirl van Joy Crafts!  nog eens bovengehaald en heb deze afgewerkt met stickles.  De bloempjes maakte ik met een Memory Box mal.





 Straks het laatste kaartje nog maken en dan kunnen ze naar mijn schoonzus gebracht worden.  Ik ga opnieuw deze stempel gebruiken maar hoop op wat inspiratie om er nog een totaal ander kaartje van de maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten