Volgers

vrijdag 28 december 2012

It's a boy!

Een tijdje geleden vroegen vrienden van mijn ouders me om een geboortekaart te maken voor een jongen.  Ik ging op zoek naar een plaatje en koos dit Forever friends beertje.  Ook het papier is van Forever friends.  Verder gebruikte ik een mal van Marianne Design en een Doohickey van Magnolia.  Dit is het resultaat:
Met deze kaart neem ik deel aan volgende challenges:
- Winter Wonderland: New beginnings
- Crafts for eternity: 1 image, 2 design papers, 3 dies (Baby, litle feet and a Magnolia Doohickey)


3 opmerkingen:

  1. wow you have been busy and another great entry into the New Beginnings Challenge at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely cute card. Thanks for joining us at C4E this week.
    Love Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thank-you for sharing your fabulous creation with us at Crafts 4 Eternity! hugs x

    BeantwoordenVerwijderen