Volgers

woensdag 13 februari 2013

Love and hugs

Ik heb er al zoveel in Blogland zien verschijnen: de valentijnskaartjes.  Hoewel ik en mijn vriend dit niet echt vieren, heb ik me er toch aan gewaagd!  Een tijdje geleden kon je bij Saturated Canary deze digitale stempel gratis downloaden.  Dat kan ik natuurlijk niet weerstaan, het is weer een superleuke!  Zoals altijd is ze ingekleurd met mijn copics.

 Voor het kaartje gebruikte ik design papier van Echo Park.  De leuke vorm is een InShape mal van Crealies.  Deze ligt hier al zo lang in de kast, wat een zonde!
Ik heb de rest van het kaartje eenvoudig gehouden: achter het afdrukje een doilie, enkele plakpareltjes, bloempjes met een knoopje van Boekenvoordeel erop verwerkt en de toffe scrabble lettertjes.  Deze heb ik op het blog van Krea Teja gevonden.

Met deze kaart neem ik deel aan volgende challenges:
- Scrap Cards: hartjes
- Cards und more: Valentijn
- Crafts for eternity: Valentijn
- 2 sisters challenge blog: hartjes
- Totally gorjuss: liefde
- Card mania: This love that I'm feeling
- Craft your passion: Valentijn
- Sentimental Sundays: Love is in the air

18 opmerkingen:

  1. Beautiful valentine card !Thank you for joining us at Card Mania!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met heel mooi afdrukje.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such sweet coloration Natalie :)Your card is so cute. So sad to tell you that this time you wont be eligible for the price, as Cards Und More has the rule of max. 5 Challenges. So sorry and hope to see you next time and that you'll get your chance winning ;)
    Hugs,
    Angie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW! What stunning colouring and a gorgeous card you made. Thanks for joining us at c4e. keeley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the shaped card base and your embellishments are lovely especially the cute scrabble tiles. Thanks for joining our challenge at Totally Gorjuss this week.
    Kat x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Owww wat een leuke kaart. Superr gedaan en die stempel is zooo leuk:) Toppie hoor.

    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge harten op het Scr@p-Cards Challenge-Blog.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat een mooie kaart en wat een prachtig kleursel. Superleuk dat je meedoet bij Cards und More, maar om in aanmerking te komen voor een top 3 of een prijsje mag je onze challenge maar met 4 andere combineren, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love your hair coloring here! Gorgeous!! Thanks for playing at Craft Your Passion this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart.
    De digi is echt een lieffie en is prachtig ingekleurd!
    Superleuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card. Your coloring is awesome. Thanks for joining us this week at Sentimental Sundays. Good luck and I hope to see you again real soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. stunning!Absolutly great coloring!
    Thank you for joining us this week at cards and more.

    Your work can't be in for the prize because you have linked to much challenges...sorry!

    Hugs,Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje is mooi geworden!! Leuk dat je meedoet bij EKEF!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vind dit zo'n super schattig stempeltje en het kaartje wat je er mee gemaakt hebt is ook bijzonder mooi. Leuk die woorden opgesplitst in losse letters! Enne met Valentijn kun je ook een kaartje sturen naar bijvoorbeeld je ouders, zus of een lieve vriendin ;)

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A really cute - I like the scrabble-letters. Great!

    So I am really sorry that you won't get the prize because of entering more than 5 challenges - but we hope to se you again next time :)

    Hugs
    Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card! Love this image! Thanks for joining us at CYP! HUgsxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart Natalie! En hoe leuk is het om hier als lid van het DT de scrabble letters tegen te komen die ikzelf op het blog van Krea Teja heb 'weggegeven'... Bednakt voor je deelname bij Elke kaart een feestje deze week.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zag dat je net als ik in de top 3 staat bij EKEF, proficiat! Je maakt hele mooie kaarten, dus ik dacht ik ga je maar eens volgen. Ik kom nog vaker bij je kijken, als ik wat meer tijd heb. Dit was even snel. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oooh, wat een prachtige kaart en die lettertjes!!! Ben die snel ook even gaan opzoeken bij Krea Teja. Had al ook stempeltjes gezien op een blog in die zelfde aard, maar uitprinten is nog zo makkelijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen