Volgers

donderdag 14 februari 2013

Te vroeg voor kerstkaartjes???

Nu ik toch met mijn InShape mal bezig was, heb ik er meteen een kerstkaartje mee gemaakt.  Het is nog maar mijn tweede dit jaar, op deze manier heb ik er tegen Kerstmis niet genoeg!
Ik koos voor een stempeltje van Magnolia.  Wat een schatjes zijn dit toch!  Het kleedje en de muts zijn deze keer uit Design papier gesneden.  Dat geeft toch weer een ander effect.  De randjes zijn bewerkt met een sneeuwstift, al ben ik hier niet echt tevreden over.  Tips over goed materiaal hiervoor zijn altijd welkom!
 Het design papier is van de Just believe collection van Kaiserkraft.  Voor kerst toch één van mijn favorieten.  Achter de streep verwerkte ik nog een stukje tafelloper van Vivant.  Zo'n mooie tafellopers, maar ik knip ze toch liever stuk om op mijn kaartjes te verwerken! 

De tekst is van een serie van Daisy & Dandelion, met erachter een Nestabilitie van Spellbinders: Floral Ovals.  Achter de bloempjes gebruikte ik een swirl van Joy! crafts.  Bovenaan nog afgewerkt met enkele plakpareltjes.
Met deze kaart neem ik deel aan volgende uitdagingen:
- Time for Magnolia: alles mag
- Ge-We hobbychallenge: maak een winterkaart
- Magnolia Christmas Challenge: alles mag





5 opmerkingen:

  1. Wat een lief kerstkaartje en wat springt dat witte bont er heerlijk tussenuit!!!
    Leuk dat je meedoet met de MCC Challenge!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtige kerstkaart bedankt voor je deelname bij mcc

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kerstkaartje, je kan nooit vroeg genoeg beginnen toch?
    Dank je wel voor het meedoen bij TFMC!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creatie, leuk dat je meedoet met onze challenge bij MCC.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super leuk kaartje en mooie kleuren!
    leuk dat je meedoet met de ge-we challenge!

    BeantwoordenVerwijderen