Volgers

zondag 3 februari 2013

Spring Time

Wat ben ik dit weer toch beu, altijd zo'n donkere dagen...  Hopelijk wordt het snel lente!

Voor dit kaartje gebruikte ik een nieuwe stempel van Magnolia.  Uiteraard heb ik deze weer ingekleurd met mijn copics. 
 

Ik koos voor papier van Teresa Collins: Spring Fling.  Mijn papier raakt stilaan op, ik kijk al uit naar al de nieuwe collecties die op de markt komen!  Ik heb nog wel wat paper pads liggen, maar grijp momenteel eerder naar de 'grote vellen'.  Achter mijn afdrukje gebruikte ik een nestabilitie van Spellbinders, afgewerkt met liquid pearls.  Ik kocht deze tube vrijdag en ben er gek op!  Ook mijn nieuwe mal van Joy! heb ik meteen gebruikt.

De binnenkant van het papier werkte ik af met hetzelfde design papier en ook hier voegde ik nog een vlindertje toe.


Hopelijk vinden jullie het resultaat mooi!



Met deze kaart neem ik deel aan volgende challenges:
- Incy Wincy: pearls and lace
- Die Cuttin Divas: anything goes
- Nadia's Challenge blog: 3 design papers en 3 bloemen
- Stamp and create with magnolia: Spring theme + flowers
- The dutch magnolia chickies: bewerk de binnenkant
- Totally gorjuss: anything goes with lace

10 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart Natalie.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje, bedankt om mee te doen met Nadia's Challenge

    Groetjes Nadia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaart en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs Cristel Dt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Natalie
    Fabulous card.....
    Hugs Sylvie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk kaartje!! fijn dat je meedeed aan nadia's challenge blog!!
    gr miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie en leuke kaart
    bedankt voor je deelname aan dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart! Binnenkant mooi rustig gehouden, maar wel heel leuk. Mooi geheel.
    Bedankt voor het mee doen bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen