Volgers

woensdag 23 januari 2013

Up, up and away

Vanavond was er weer een SOL (Scrap online) bij Krea Teja.  Wat is dat toch elke keer supertof!  Je krijgt enkele dagen op voorhand een boodschappenlijstje, zo weet je welke formaten van cardstock en design papier je nodig hebt.  Je weet echter niet wat je gaat maken!  tijdens de SOL krijg je telkens hints, zo krijgt je kaartje telkens meer vorm. 

Ik had mijn boodschappenlijstje zondag al klaargemaakt: een stempel van Magnolia ingekleurd met mijn copics en design papier van Maja Design.
Wanneer alle hints gegeven zijn en je kaartje dus klaar is, krijg je nog tijd om het te versieren.  Hiervoor koos ik voor mallen van Memory box, Joy! Crafts en Olba.  Als laatste voegde ik nog enkele plakpareltjes en bloempjes toe.

Dit is het resultaat:


Met deze kaart neem ik ook deel aan de Challenge van 'You, Me and Magnolia'.  Hier moest je een kaart maken met bloemen en swirls, en uiteraard een Magnolia stempel.

Mijn avond was weer ontzettend leuk, hopelijk die van jullie ook.  Slaapwel!


4 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje hoor...mooi gekleurd!
    Groetjes rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele lieve kaart, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Natalie, this is a fabulous card, I love the colours,papers and embellishments you've used and the Magnolia image is gorgeous too.
    Hugz, Lorraine xx
    I have candy if you would like to take a peek hun.
    http://craftylollea.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen