Volgers

maandag 7 januari 2013

Seems a little sketchy

Een tijdje geleden kreeg ik het bericht dat ik gastdesigner mocht zijn voor Seems a little sketchy tijdens de maand januari.  Ze stuurden me hun schetsen en ik mocht zelf digitale stempels kiezen bij hun sponsors.  Dit is de eerste schets deze maand.




Hun sponsor bij deze uitdaging is Sassy studio designs.  Ik koos om te werken met Little honey's Princess Ariel en maakte volgende kaart.

Wat waren die haren weer moeilijk in te kleuren!

Met deze kaart neem ik deel aan volgende challenges:
- Nederlandse kaartenuitdaging: verjaardag
- 2 sisters challenge blog: anything goes
- Dream valley challenges: anything goes

7 opmerkingen:

  1. So cute card. I love stamp. Thanks for playong with us at Dream Valley challenge.
    Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Natalie wat is dit een leuk kaartje.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge!
    Lieve groetjes hennie, DT NKU.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is stunning Natalie, I love the image and your colouring is amazing chick.
    huge hugs, Lorraine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je deze digi prachtig gekleurd zeg! Leuk dat je meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card, love the image. Thank you for joining us at Dream Valley challenge this fortnight. Marlene DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This card is so cute! Love all the pink! Great job of coloring! Like the floral embellishments.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so pretty! I love the pink and have enjoyed seeing your creations as a guest designer at Seems a Little Sketchy!
    ~sandy
    visit my blog @ sandy's crafty creations

    BeantwoordenVerwijderen