Volgers

maandag 21 januari 2013

Bugaboo stamp

Bedankt voor alle lieve reacties op mijn vorige kaartje!  Ik was er zelf ook heel tevreden over, maar als ik dan al die leuke dingen zie staan, begin ik toch wat te blozen.
Vandaag een heel ander kaartje!  Eind december werd ik bij Seems a little Sketchy gekozen als gastdesigner voor januari.  Vandaag staat hun 2e uitdaging van deze maand op hun blog.  Er zijn weer toffe prijzen te winnen: 7 Bugaboo stempels en 5 Eureka stempels.

Dit is mijn kaartje naar aanleiding van hun schets.

Met deze kaart neem ik deel aan volgende challenges:
- Hobbyhome- hobbyartikelen: jongenskaart
- Here come te boys: bingo: patterned paper - free (I got this Bugaboo as a guest designer) - buttons

3 opmerkingen:

  1. Oh how cute is this. I love the cute image and great layout. Thank you for joining us at Here Comes The Boys. Hugs! Mojca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Natalie, how are you? Thank you for your comment on my post on FF admin. I love your cards! You have a lovely blog.
    Laura xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely bright card, thanks for playing with us in our Bingo challenge at HCTB's, good luck Mandz xox

    BeantwoordenVerwijderen