Volgers

woensdag 2 januari 2013

Cute and girly


 


Vandaag mijn eerste kaartje van het nieuwe jaar!  Eigenlijk was het gisteren al klaar, maar het was te donker om nog een foto te nemen.  Ik heb een oudere Magnolia stempel gebruikt en opnieuw ingekleurd met mijn copics.  Tijdens de feestdagen kreeg ik er van mijn vriend een heleboel cadeau dus ik kan me weer goed bezighouden!




Ik gebruikte opnieuw mijn Spellbinders Floral Ovals.  Wat ben ik hier gek op.  1 van de mooiste nestabilities als je het mij vraagt!  De lay-out is volgens een schets van Friday sketch challenge.  Ik gebruikte ook nog een Memory box mal en enkele knoopjes.  Het Design papier  is van Me to you, de horizontale streep heb ik nog afgewerkt met een stukje kant van Veritas.  Het tekstje onderaan is een noteable van Authentique.



Aan de binnenkant van de kaart zie je dezelfde lay-out.  Hier heb ik een stempel van Stampendous gebruikt.






Met deze kaart neem ik deel aan volgende challenges:
- Bearly mine challenges: something old (Magnolia stamp) and something new (my newest pink copics)
- By the cute and girly: cute and girly
- The Dutch Magnolia Chickies: alles mag

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Natalie, en ik ben het met je eens deze stans is schitterend!
    Fijn dat je meedoet met DMCC
    Groetjes,
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje en wat een mooie tekst! Leuk dat je meedoet met DMCC! Liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Wat een mooie kleuren en papiertjes. Bedankt voor je deelname bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie lieve kaart
    bedankt voor het meedoen met DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen