Volgers

donderdag 11 april 2013

Beary christmas

Goeiemorgen allemaal!

Ik heb me gisteravond nog een keertje achter mijn knutseltafel gezet.  Aangezien het toen te donker was, heb ik tot vanmorgen gewacht om enkele foto's te nemen.  Spijtig genoeg regent het hier en hangen er dus donkere wolken.
Om in december niet in paniek te raken, maak ik nu al af en toe een kerstkaartje.  Dit is het resultaat van mijn geknutsel gisteren.
Ik zag het kerstbeertje van Magnolia in mijn doos zitten, en heb dit ingekleurd met copics.  Het designpapier is van Maya.  Achter de cirkels gebruikte ik ook een mal van Memory Box.  Achter het afdrukje kan je ook een kantje zien uit eigen vooraard.
Dit stempeltje kocht ik een tijdje geleden bij Cart and scrap in Emblem.  Het is er eentje van Marianne Design en past perfect bij het afdrukje!  Net zoals bij de andere cirkels, heb ik ook hier een randje gemaakt met stickles.
Aan de bloempjes heb ik ditmaal enkele belletjes gehangen.  Dat gerinkel geeft toch weer een leuk effect als je de kaart vastneemt.
Voor de binnenkant gebruikte ik dezelfde schets en papier.

Met deze kaart neem ik deel aan volgende challenges:
- Time for Magnolia Christmas challenge: kerstkaart zonder Tilda of Edwin
- Hobbyhome hobbyartikelen: Magnolia met glitter
- ABC Christmas Challenge: G for guy or girl
- Crafty Catz: anything goes
- Crafty Hazelnut's Christmas challenge: use the word 'christmas'
- Sketch Saturday: schets
- 2 sisters Challenge blog: anything goes
- Totally gorjuss: anything goes with sparkle
- The ribbon girl: flowers
- You, me and Magnolia: anything goes
- Card mania: punches and die cuts
- Bearly mine: anything goes
- Crafty Hazelnut's Christmas Challenge extra: anything goes

19 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi kaartje heb je gemaakt, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh this is beautiful, thanks for joining us at CraftyCatz this week.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely Christmas card and I like how you have matched the inside to the front.
    Thanks for joining us at Totally Gorjuss this week.
    Kat W
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Natalie!
    Leuk dat je meedoet met de challenge van TFM.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart
    Lieve groet anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful card. Thanks so much for sharing it with us at Crafty Catz this week. Naomi x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lovely card thanks for sharing with us at 2 sisters this week good luck with the challenge Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Utterly gorgeous - love all the blue - thanks for entering my CHNC challenge 119 - you could also enter this into my CHNC challenge extra for April - I'd love to see it there too. X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A beautifully coloured bear and lovely paper choices.vvThank you for playing along with us at Sketch Saturday with this pretty card. Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  11. OH this is adorable!!! Love the papers!!
    hugs.......Janiel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card Natalie!!Thanks for joining us at BMC
    hugs
    laney

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Blue and white are a faboulous colour combination...love our christmas card with the sweet Magnolia bear.
    Thanks for sharing your card with us at ABC Christmas Challenge, hope to see you tomorrow for our H for...
    Dorte,x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje Natalie!
    Bedankt voor je deelname bij YMAM.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. I love your card. The bear is very cute and well coloured. Thanks for joining us at ABC Christmas Challenges and best of luck!

    Fiona

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great card, very beautiful, thank you for being our challenge Card mania!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is such a sweet Christmas card! I love your choice of blue colors with glittery and die cut details, and the layout is fabulous!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Natalie!!
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge bij het HH-blog!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful - a really sweet image and I love all the details you've added.

    Thanks for joining CHNC.

    Helen x
    (GDT Member)

    BeantwoordenVerwijderen