Volgers

dinsdag 2 april 2013

Wedding

Een tijdje geleden vroeg mijn moeder me een kaartje te maken voor een huwelijk.  Aangezien ik het de laatste weken zo druk had, vond ik niet de tijd om dit te maken. 
Nu de paasvakantie eindelijk begonnen is, kan ik me toch wat meer achter mijn knutseltafel zetten.  Mijn eerste projectje was dan ook deze huwelijkskaart.
 Ik koos er deze keer voor om een criss-crosskaart te maken.  Dit heb ik nog niet zo vaak gedaan.  Het prentje en al het design papier is van Forever friends.
Onder het prentje gebruikte ik de Floral Ovals nestabilitie van Spellbinders.  Ditmaal borduurde ik er een randje in.  Dat zorgt toch weer voor een ander effect.  Achter de nestabilitie gebruikte ik een stukje kant van Marianne Design.  Onderaan voegde ik nog enkele bloempjes toe.
Voor het label binnenin gebruikte ik volgende stanzen: bovenaan Eentje van Tim Holtz, de scalloped ovals van Spellbinders en de perkamentrol met bijpassende stempel van Joy.  Hierop is de trouwdatum aangeduid met een plakpareltje.
Met dit kaartje neem ik deel aan volgende uitdagingen:
- The abc challenge: anything goes
- Totally gorjuss: something blue
- Crafts 4 eternity: cute as you like
- Sentimental Sundays: shaped cards
- Crealing: gebruik een tag/label



4 opmerkingen:

  1. This is a gorgeous card Natalie, fabulous design and pretty colours.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Crealing!
    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Natalie, mooi dat hij zoveel lieve details heeft. ik vind je vorige kaart ook erg leuk, echt 'n schatje. Groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kaart en een schattig plaatje heb je gebruikt. Leuk dat je meedoet met de challenge op het Crealing-blog.

    Groetjes Katja (Crealing Design Team)

    BeantwoordenVerwijderen