Volgers

vrijdag 5 april 2013

Totally gorjuss

De eerste week van de paasvakantie zit er weer bijna op.  Zalig toch, vakantie, maar wanneer je de griep hebt, kan je er niet echt van genieten.  Tussendoor probeer ik toch wat te knutselen.  Het huishoudwerk zal enkele dagen moeten wachten...
Vorige week kocht ik enkele stempels van Totally Gorjuss bij cart 'n scrap art in Emblem.  In de loop van de week heb ik het stempeltje ingekleurd zodat ik er gisteren een kaartje mee gemaakt heb.
Het gebruikte papier is van Pion Design.  Ik vond het meteen prachtig toen ik het zag en denk er stiekem aan om nog enkele vellen bij te halen!  Alle randen zijn distressed met frayed burlap.
Het afdrukje heb ik opnieuw ingekleurd met mijn copics.  Ik gebruikte hiervoor volgende kleuren:
- huid: E000 - E00 - E11 - R20
- haren: E21 - E23 - E25- E27 - E29
- jurkje, kousen en schoenen: V91 - V93 - V95 - V99 en W0 - W1 - W3
- kat: N0 - N1 - N3 - N4
- schommel: E41 - E42 - E43 - E44
- schaduw rondom: BG0000 en blender
Ik gebruikte een tekststempel van Marianne design.  Eronder zit een nestabilitie van spellbinders, Floral Ovals en rondom enkele bloempjes.  Ik gebruikte ook nog enkele metalen hoekjes en rechts bovenaan wat plakpareltjes.

Met deze kaart neem ik deel aan volgende challenges:
- The abc challenge: alles mag
- Nadia's challenge blog: bingo: parels - dies - bloemen (vertikale lijn)
- Cards und more: add some metal
- Crafty Catz: anything goes

6 opmerkingen:

  1. Hi Natalie, Thanks for sharing such a pretty card with us at CraftyCatz this week.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart Natalie.
    bedankt voor het meedoen bij Nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtig kaartje en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello..Beautiful card, thanks for joining in with our challenge at CRAFTY CATZ this week, x carol

    BeantwoordenVerwijderen
  6. this is a beautiful card!!
    Thank you for joining us at cards and more!

    Hugs,Beate

    BeantwoordenVerwijderen