Volgers

woensdag 1 mei 2013

ABC Challenges

Goeiemorgen allemaal!
Vorige maand kreeg ik een superleuk bericht: ik werd gekozen als nieuw lid van het Design team bij ABC Challenges.  Op dit blog vind je de 1e en 15e van elke maand een nieuwe uitdaging, telkens met de volgende letter van het alfabet.  Vandaag gaat er opnieuw een challenge van start (mijn eerste als lid).  De uitdaging deze maand is: M for Make it sparkle.
Er zijn twee leuke sponsors: The pretty little ribbon shop en Tilda's Town.

Voor deze challenge maakte ik het volgende kaartje.
 Ik koos voor deze leuke stempel van Magnolia in combinatie met papier van My minds eye.  De stempel kleurde ik opnieuw met mijn copics.
De strikjes in Tilda's haren en bij het lammetje zijn bewerkt met stickles.  Ook rondom het afdrukje heb ik een randje aangebracht met stickles.
De randpons met vlinders is een mal van Tim Holtz, de andere vlindertjes van Olba.  Ik gebruikte opnieuw de Floral Ovals van Spellbinders, deze is zo geweldig!  De tekst is van Marianne Design, eronder gebruikte ik de Small Ovals van Spellbinders.
Achter het afdrukje zie je ook een stukje kant van Marianne Design.  De bloempjes zijn van allerlei verschillende merken.
Voor de binnenkant gebruikte ik dezelfde lay-out en papier.  Een afgewerkte binnenkant oogt toch zoveel mooier!

Ik ben helemaal tevreden over het resultaat.  Haal jullie glitters en stickles maar boven en kom snel meedoen met onze uitdaging!

Met deze kaart neem ik deel aan volgende Challenges:
- Ge We Hobbychallenge: maak een voorjaarskaart
- Copic Marker Europe: girls
- Dream Valley: things with wings
- Nadia's Challenge blog: stempel en bloemen
- The ribbon girl Magnolia only: add a die cut
- De creatieve zebra: alles mag
- Crealing: pastel
- Die cuttin diva's: anything goes
- Bearly mine: anything goes
- Let's craft and create: one for the girls
- ScrapKaartChallenge: maak een kaart met stippen

8 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje. Je hebt zulke zoete lieve kleurtjes gebruikt. :) En wat heb je het stempeltje prachtig ingekleurd.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij ScrapKaartChallenge.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan hoor !!
    Hou van de vlinders...

    Leuk dat je meedoet met onze challenge op Ge-We Hobbychallenge !!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super cute card Natalie, thank you so much for sharing it with us at Let's Craft and Create.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje. Bedankt voor je deelname aan scrapkaartchallenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a lovely Tilda with her lamb card you have made here which fits perfectly the Bearly Mine Designs Challenge this week of “anything goes”. Thank you for entering and best wishes in the draw. Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The butterflies sticking out the side..very cool. Glad you could play with DCD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natalie, I am sorry it's taken me a while to get round to welcoming you to the ABC team. I am looking forward to working with you.

    This card is gorgeous!

    Lin xx

    BeantwoordenVerwijderen