Volgers

donderdag 2 mei 2013

Communiekaartje

Enkele weken geleden vroeg een collega me om een kaartje te maken voor de eerste communie van een jongetje.  Ik vond niet echt een stempel in mijn voorraad (lees: stempels genoeg maar ik wou een nieuwe...).  Dus ging ik op zoek en vond dit schattige ventje van Sassy Cheryl.  Uiteraard kleurde ik hem weer in met mijn copics.

 Ik koos voor het papier van Echo Paper, uit de collectie 'A boy's life'.  Zowel de binnen- als de buitenkant gebruikte ik dezelfde lay-out en papier.

Dit past er perfect bij.  Uit dit papier maakte ik ook enkele letters voor op de vlaggetjes.  Hiervoor gebruikte ik een mal van Joy! 
Ik plakte ook nog enkele sterren naast het afdrukje met hierop een strikje.  Bij de bovenste ster vind ik de smiley wel geslaagd.
Dit is dan het geheel.  Ik ben er echt blij mee.  Jongenskaartjes zijn niet altijd heel makkelijk om te maken, maar aan deze beleefde ik enorm veel plezier!
Met deze kaart neem ik deel aan volgende challenges:
- Crafts 4 eternity: gebruik 3 verschillende design papers
- Sketch saturday: schets
- AnMa creatief: metaal


9 opmerkingen:

  1. Wat een schattig kaartje. Heel mooi papier gebruikt en die smiley maakt hem heel grappig! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super cute card! LOve your image and such GOrgeous colours too.
    Chrissyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Prachtige kaart. Mooie blog heb je trouwens. Ben dan ook volger van je geworden. Ik zou het leuk vinden mocht je bij een kijkje komen nemen en mss ook volger worden.
    knutselmeisjes.blogspot.be

    Tot gauw

    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous card! Thanks for joining us at Crafts 4 Eternity this week hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A gorgeous card, thanks for joining us at Sketch Saturday. Good Luck!

    Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige jongenskaart. Heerlijke kleuren en die smiley is inderdaad geweldig hierbij!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de METAALchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een stoer communiekaart, geweldig zijn de kleurencombinaties, je hebt er een volger bij, leuk als ji mij volgt.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart ziet er prachtig uit Natalie !! Ik kan me best voorstellen dat je er veel plezier aan beleefd hebt ! Leuke accenten, mooie en vrolijke kleuren, kortom een super geslaagd geheel ! Veel succes met de challenges :)
    Groetjes en liefs, Connie

    BeantwoordenVerwijderen