Volgers

woensdag 15 mei 2013

ABC: Not just one

Vandaag gaat er een nieuwe uitdaging van start bij het ABC Challenge blog.  Wat een leuke is het dit keer: N voor Not just One.  Je moet dus 3 of meer embellishments gebruiken.  Leuk toch!  Deze keer hebben we opnieuw 2 sponsors: Lilly of the Valley en Stamp Fairy.  Ik maakte een kaartje met een stempel van de Stamp Fairy.
 Dit werkte ik af met enkele bloempjes van allemaal verschillende merken.  De fopspeen zorgt weer voor een leuk accentje.
De andere bloempjes maakte ik zelf met een mal van Memory Box.  Ik ben er nog niet zo handig mee en zal dus nog véél moeten oefenen!  Achter de bloempjes bovenaan en onderaan gebruikte ik een swirl van Joy!
Het papier mocht bij dit plaatje wel wat feller.  Daarom koos ik voor dit mooie papier van My minds eye.
Als jullie benieuwd zijn naar de creaties van de andere DT-leden, kom dan snel een kijkje nemen bij ABC.  Hopelijk doen jullie allemaal gezellig mee!

Met deze kaart neem ik deel aan volgende challenges:
- By the cute and girly: bloemen
- Scrap Cards challenges: animals
- De creatieve zebra: bingo (3 lagen - digi - die)
- Bearly mine: Lucky dip (dies, flowers, pearls, metal)

9 opmerkingen:

  1. Dat heb je weer heel mooi gedaan Natalie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful Natalie. Those DSPs have some great colours in them. Your image is beautifully coloured. Love the whole card.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card Natalie, beautiful colouring and bright happy colours and the image is so sweet...Thank you for joining us at Bearly-Mine Challenges this week and hope we see you again soon. Good Luck..Hugs Lozzy x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi/lief kaartje heb je gemaakt.
    Leuk dat je mee doet met de challenge van DCZ

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is such a beautiful card - I love all your embellishments and the lovely colouring.
    Thanks for joining us at Bearly Mine this week and hope to see you again soon.

    Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw,wat een schitterende kaart is dit geworden vind hem helemaal geweldig.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is so beautiful. Thanks for joining us at By the Cute and Girly.
    Hugs, Uta

    BeantwoordenVerwijderen