Volgers

dinsdag 21 mei 2013

Samen 100

Wat een weer is het hier seg.  Hopelijk wordt het binnenkort wat beter!
Dit kaartje maakte ik voor mijn moeder.  Ze moet binnenkort naar een feestje, man en vrouw worden beide 50.
Ik gebruikte een plaatje van Forever friends.  Het design papier zijn overschotjes, daardoor weet ik niet meer van welk merk ze zijn.  De vlaggetjes van Noor! gaan hier regelmatig door de Big Shot.  Ook voor dit kaartje gebruikte ik ze opnieuw!  De vorm van de kaart maakte ik met een InShape mal.

Met dit kaartje neem ik deel aan volgende challenges:
- Card mania: stippen en/of strepen
- Craft your passion: party animals
- Bearly mine: anything goes

7 opmerkingen:

  1. Beautiful paper combination. I love the gray and white. The bears look so sweet. The dimension of them is fabulous. Cute bunting, too.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, I did it again. I hit publish before I thanked you for joining our Party Animal challenge at Craft Your Passion. Come play again soon so I can get it right next time :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuke kaart en leuk met die tekst erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so cute. I love the shape of this card. The little teddies are really adorable. --Gail

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very beatiful and cute! Thanks for joining us at Card Mania Challenges!

    Vili

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a cute and lovely card. Forever Friends are some of my favourite characters and I love your backing papers too.

    Thanks for entering the Bearly Mine challenge this week.
    Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super shaped card.Love the bears and the subtle colours.Very elegant.Thanks for joining us at Craft Your Passion.Hope to see you again next week :D
    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen