Volgers

vrijdag 17 mei 2013

Guest Designer bij Hobbyhome hobbyartikelen

Vorige maand won ik de uitdaging bij Hobbyhome hobbyartikelen.  Ze vroegen me of ik gastdesigner wou zijn bij deze Challenge.  Daar moest ik natuurlijk niet over nadenken!  De uitdaging deze keer is een schets, zo'n leuke!  Ik heb me er super mee geamuseerd.
Ik koos om er nog eens een kerstkaartje van te maken met een Magnolia-stempel.  Deze kleurde ik in met mijn copics.
Als papier koos ik opnieuw voor Maja Design.  Dit waren mijn laatste stukjes van het prachtige blauwe papier.  Al een geluk heb ik het rode en het bruine ook nog in mijn kast liggen!  Ik gebruikte een stempel van Marianne Design.  Hiervoor gebruikte ik een nestabilitie van Spellbinders.
Bloempjes zijn uit eigen voorraad.  De glitterbolletjes zijn van kerstversiering die ik een tijdje geleden kocht.
Ik gebruikte ook nog een die van Memory Box.  Achter het afdrukje zie je nog een andere nestabilitie.
Als je deze schets ook zo leuk vind, kom dan zeker meedoen!
 
Met deze kaart neem ik deel aan volgende challenges:
- Creative inspirations: Magnolia madness
- Let's craft and create: die cuts
- Crafty catz: 3 - 2 - 1 (3 flowers, 2 circles, 1 stamp)
- Creatalicious: for the girls

13 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig Natalie, mooi gedaan!!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Congrats on your win and guest designer slot. This card is beautiful - love all the gorgeous blue - thanks for entering it into my CHNC challenge extra for May - hope to see more of your Christmas loveliness soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a fabulous card Natalie, gorgeous blues.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. this is such a pretty card Natalie, thank you so much for joining us for our latest challenge at LCC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. stunning card and i love your coloring :)
    so glad you linked up with CHNC Extra this month
    Rose GD

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very sweet card! Love it in blue...
    Have a nice day!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super card, love the colour..thanks for joining in with us at CRAFTY CATZ this week, x carol

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw zeg meis, dat is een gave kaart met schitterende kleuren! Bedankt voor je deelname aan onze Time for Magnolia Christmas Challenge en succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a sweet card and thanks for sharing with us at Crafty Catz and good luck

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love your card. Love your colouring too.

    Thanks for joining us at Creatalicious Challenges and best of luck!

    Fiona

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a beautiful card. The image is adorable and your coloring is very very nice. The blue of this card is very attractive and I like all the different elements you've added to this. --Gail

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Natalie, dat is een schitterend mooi kaartje geworden! Ik wordt je nieuw volgertje. Graag wil ik mijn Kreative Blogspot en mijn nieuw winkeltje bekant maken. Tot einde August, geven we 15% korting op alles, Echt de moeite waard eens te gaan kijken. www.Hobby-crafts-and-paperdesign.eu
    Ik ben in Belgie geboren en heb in aartselaar gewoont, niet ver van edegem!! IK hoop wat van je te horen!! Vele Groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen