Volgers

zondag 25 november 2012

Christmas wishes

Gisteren ben ik nog eens aan de slag gegaan met mijn knutselgerief.  Het was alweer  weken geleden, wat voor mij heel lang is!
Aangezien de feestdagen eraan komen, ben ik begonnen met een eenvoudig kerstkaartje.
Ik gebruikte bij het Forever Friends prentje enkel papier dat ik vorig jaar kocht bij Kruidvat, een lintje van Vivant en enkele plakparels.

Met deze kaart neem ik deel aan volgende challenges:
- Friday sketch challenge: schets
- Winter wonderland: food glorious food
- Nadia's challenge blog: kerst met rood en groen



8 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart en bedankt om mee te doen met nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. beautiful creation, thank you for joining us at the Winter Wonderland this week
    Hugs Kate xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuke kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aww this is so cute .. love the decoupage
    Thanks for joining us at Winter Wonderland this week
    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so cute, Thank you so much for joining us at winter wonderland with this superb
    creations
    Hugs Bridget :0) x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute forever friends, the card is lovely pretty paper.
    Thanks for joining us at Friday Sketch Challenge. Shirley xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great take on this weeks sketch, thanks for joining us @ Friday Sketch Challenge
    Happy Crafting
    Carole xXx

    BeantwoordenVerwijderen