Volgers

zondag 11 november 2012

Workshop vrijdag 9-11

 Wat heb ik me weer ontzettend goed geamuseerd!  Zoals altijd zijn de workshops bij cart 'n scrap art enorm plezant en je leert en nog iets bij!  Tot nu toe maakte ik enkel kaartjes in 3D.  Ik had al wel enkele stempels in mijn bezit, maar had geen idee hoe ik eraan moest beginnen om ze in te kleuren.  Els heeft me vrijdag even uitgelegd hoe ik een plaatje met copics inkleur.  Dit is het eerste resultaat:

Het beertje is een stempel van Magnolia.  De stempel heb ik zelf niet, maar het afdrukje zat in de workshop inbegrepen.  Net als het gebruik van de doohickeys van Magnolia zoals dit kerstboompje en de bloemen.

Ik ben ontzettend blij dat Els me al snel op weg kon helpen.  Ik blijf uitkijken naar de workshop in december met Diny! 

2 opmerkingen: