Volgers

zondag 11 november 2012

Kerstbeertje

 Dit afdrukje kreeg ik vrijdag tijdens de workshop nog mee naar huis.  Aangezien ik het beertje al had ingekleurd met blauwe copics, koos ik deze keer voor een andere kleur.  De muts en sjaal heb ik zoals vorige keer bewerkt met stickles.  Ik gebruikte ook een sterrenlintje van Vivant.  Enkele sterretjes knipte ik los om de bloemen op te kleven.
 Rond de tekststempel heb ik even rondgenaaid.  Heel eenvoudig maar het geeft toch weer een andere indruk!
Met deze kaart neem ik deel aan volgende challenges:
- sketch saturday: schets
- Dream valley challenges: alles mag



6 opmerkingen:

  1. Awhh! Such a cutie and I LOve your colours too.
    JUst Gorgeous.
    Chrissyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woooow Natalie !! Dit vind ik ècht prachtig hoor !! Mooie kleurencombinatie en zo'n leuke accenten !! Knap gedaan !! Groetjes en liefs, Connie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely cute card. Thank you for joining us at Dream Valley.
    Sarah-Jane,DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable! Thanks for joining our anything goes challenge at Dream Valley!
    Hugs xx Cara xx DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat weer mooi gekleurd. Dit is talent! Wat een super leuk idee om rond het tekst stempeltje te naaien, dat ga ik zeker is van je overnemen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a cute image and card, love it! Thanks for joining us at Sketch Saturday, Niki xx

    BeantwoordenVerwijderen