Volgers

zondag 11 november 2012

En dan nu alleen!

 Nadat Els me vrijdag kort had verteld hoe ik met m'n copics moest werken,  ging ik gisteren ijverig aan de slag.  Dit is het resultaat!  Ik ben best wel fier op mezelf.  Het inkleuren met copics is ontzettend leuk.  Alleen de bruine kleur lukte me nog niet zo goed.  Nog een beetje oefenen dus!
 Ik gebruikte de stempel die je deze maand kreeg bij Magnolia ink.  Schattige toch!
 Het sterretje is een mal van boekenvoordeel, ik heb het bewerkt met stickles.  De stempel kocht ik bij Cart 'n scrap art, helaas weet ik niet meer van welk merk deze is.
De bloempjes zijn een mal van Memory Box en de swirl erachter van Joy!.  Verder gebruikte ik de floral oval van Spellbinders en werkte ik de zijkant af met een lint van ponponnetjes van Marianne Design.  Dit wou ik al lang en kocht ik vrijdag! 
Hopelijk zijn jullie even enthousiast over mijn kaartje als ik!

Met deze kaart neem ik deel aan volgende challenges:
- 2 sisters challenge blog: gebruik je favoriete kerststempel (ik heb er nog maar 1!)
- De creatieve zebra: alles mag
- By the cute and girly: twinkle twinkle little star


5 opmerkingen:

  1. Ziet er heel goed uit. En je hebt je nieuwe leuke spullen direct goed gebruikt zie ik. Het tekst stempeltje dat je gebruikt hebt is er eentje van Nicole Verkooijen. Maar dit is helemaal niet belangrijk hoor, het is je kaart die telt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. really gorgeous card, love those papers
    thanks for playing with us at BTC&G this month
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely adorable!! Thanks so much for playing with us at By The Cute & Girly’s Twinkle Twinkle Little Star challenge and good luck!

    Tammy, BTC&G DT from Créations LaDiva :) xx

    I have some candy on my blog, you are more than welcome to join ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje, leuke stempel en vooral ook erg mooi ingekleurd hoor !! Toch even wennen hé, kleuren met copics :) - ik heb het zelf nog niet helemaal onder de knie ;)

    Groetjes en fijne zondagavond, Connie

    BeantwoordenVerwijderen