Volgers

vrijdag 2 november 2012

Mijn eerste Criss cross kaart!

 Ik heb opnieuw gewerkt met 1 van de superschattige beertjes die ik in men map heb zitten.    Het papier van Maja design past er echt zo mooi bij!  Verder heb ik gekozen voor een stukje van een tafelloper van Vivant (het hoeft niet altijd hobbymateriaal te zijn natuurlijk), plakparels van Boekenvoordeel en bloempjes die ik kocht op de hobbybeurs.
 Uit het kaartje komt een sterretje tevoorschijn.  Hiervoor gebruikte ik een mal van Boekenvoordeel en een stempel van Marianne Design.
Met deze kaart neem ik deel aan de challenge bij Anma creatief: kerst.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Natalie,

    prachtige criss-cross kaart heb je gemaakt, lief met het beertje en..het mooie papier..

    fijn weekend, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kerstkaart met een lief plaatje. Gezellig dat je nog eens meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief deze maand. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk model kaartje is dit, heel mooi gedaan.
    leuk dat je meedoet met de novemberchallenge bij AnMaCreatief.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om deze kaart te maken met een ster!
    Dank-je-wel voor je 2de deelname aan de KERSTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke kaart!
    Gezellig dat je nog eens meedoet met de AnMaCreatief challenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen