Volgers

zondag 25 november 2012

Mijn eerste digi

Dit weekend heb ik voor de allereerste keer een digitale stempel ingekleurd.  Dit schattige meisje had ik een tijdje geleden gewonnen via Forever Friends, het is een digi van Milk coffee.  Ik heb haar ingekleurd met mijn copics en afgewerkt met stickles.


 Het bijpassende papier is afkomstig van een paperpad van Echo park en eentje van Boekenvoordeel.  Voor het papier onder het stempeltje gebruikte ik een embossing folder van Sizzix.

Met deze kaart neem ik deel aan volgende challenges:
- Flutter by wednesday: schets
- The ribbon girl: lavendel
- The abc challenge: B for butterfly


5 opmerkingen:

  1. JUst GOrgeous!
    FABulous colours and I LOve your image.
    Chrissyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, je hebt een leuke digi uitgezocht!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Really pretty card, thanks for joining in the fun at ABC,

    Liz x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very cute card. Nice interpretation of our sketch. Thank you for playing along in this week's challenge at Flutter By Wednesday.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a beautiful image and colouring..fabulous card.
    Thanks for joining in with us at Flutter By Wednesdays..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen